IT'S ALL HAPPENING


UPDATE! Yes, snyggingen nedan blev stoppad på stan häromdagen av en casting agency som tog bild & nummer (samma agency stoppade mig en vecka senare men jenny är ju liiiiite snyggare än vad jag är så stor chans jag har). Idag ringde dom och sa att dom var sjukt intresserade och på måndag ska hon till en fotograf och ta portfoliobilder! COOLT! Det handlar mest om typ musikvideor, statistjobb och teveprogram, men också lite modelling. Så på måndag ska Jag & Jenny dit och hon ska bli fixad av ett helt gäng med folk och jag ska stå vid sidan och bossa! Muahaha. Snart är hon kändis ju.

Kommentarer
Postat av: sofia

åååh, gud vad kul! hälsa grattis :D PUSS <3

2008-11-12 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0