mornin'



Idag väckte jag Jenny för att hon skulle posa lite för mig. Kom på i morse att jag bara har typ 5 dagar kvar på projektet som jag knappt har börjat på. Det är verkligen inte bra. Men jag är en sån person. Jag kan bara jobba under tidspress. Det är bara då det blir bra. Resterande dagar denna vecka blir alltså knökade med sketchbook jobb, samt ett besök till camden för att leta reda på en second hand jacka till mitt nästa projekt (som är ett fotoprojekt för min det :D )
Känner att en fotoperiod är på väg, vilket kanske blir lite roligare för er som läser. yey.

Kommentarer
Postat av: ew0

Vackra Jenny... <3

2008-11-12 @ 19:28:04
URL: http://ew0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0