let's say the things we never said



Nu har Malin & Sofia åkt hem, och det känns allt lite tomt. Helgen gick alldeles för fort, men fin var det allt! Utekvällar, slappa dagar och en av de häftigaste upplevelserna i mitt liv! Tack töser!
Idag åt vi på Vapiano (godaste pizzorna) innan flickorna åkte hem. Sen har jag och Jenny suttit i min säng och tittat på favoritfilmen Almost Famous och försökt hitta filmer/bilder från igår. Det går inte så bra, men jag hoppas hitt något de närmsta dagarna för att visa hur fantastiskt det var. Nu har jag en ledig vecka, fast egentligen inte så ledig alls. Ska färdigställa mitt projekt samt börja på ett nytt, och jag vet inte riktigt hur det ska gå ihop. Den som lever får se helt enkelt. Nu är det tyst och mörkt här, så jag ska skriva något. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0